15 Haziran 2016 Çarşamba

D&R Alışverişim #2


  Herkese merhaba!! Bir alışveriş yazısıyla daha karşınızdayım. Bu alışverişimi internetten yapmadım erkek arkadaşımla D&R'a gittim ve "9.90" indirimden yararlandım. Eğer görmeyeniniz, bilmeyeniniz veya duymayanınız varsa hemen gidip bakın derim. Güzel klasiklerde indirim var çünkü.


Benim alışverişim 3 kitaptan oluşuyor:

> Tesla'nın Kutusu - Samantha Hunt
> Dava - Franz Kafka
> Yabancı - Albert Camus

Dava ve Tesla'nın Kutusu'nu alırken indirimden yararlandım yani 9.90'a aldım. Fakat Yabancı da indirim yoktu. Çok da bir problem değildi açıkçası kaliteli bir kitap için fiyatı fazla uygun.





Yabancı, 1957 Nobel Edebiyat Ödülü'nü kazanmış bir kitap. Konusu daha çok dışlanan, toplumdan farklı olan "yabancı" bir kişinin üzerinde yoğunlaşmış. Uzun zamandır bu kitabı almak istiyordum hazır klasiklere merak sarmışken ve 54.baskısında olduğunu görünce tamam almalıyım dedim. Kitap 110 sayfa bu kadar kısa kitapların bize çok şey katması gerçekten çok değişik. İyi ki böyle yazarlar günümüze kadar gelebilmiş ki" wattpad hikayelerine" bağımlı olmamızı engellemiş. 9.90 indirimine dahil değildi. Zaten fiyatı 12 lira bence bir bakın derim.






Bir önceki alışverişimde Franz Kafka'nın iki kitabını almıştım. Şimdi ise Dava'yı 9.90 görünce alıp okumak istedim. Bu ay ki sıralamamda yok yeni aldığım kitaplar maalesef ama araya sıkıştırmaya çalışacağım. Konusu genel olarak bir rejime dair bir öngörü ve eleştiri. Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları çok güzel bir şekilde toplamış klasikleri. Modern Klasikler Dizisi'nden ne zaman bir kitap görsem hemen alıyorum artık. Kitap 216 sayfa ve fiyatı 9.90.






Nikola Tesla'nın hayatı her zaman merak ettiğim, ayrıntılı bir şekilde incelemek istediğim bir hayat. Edison'la girdiği savaş, dostlukları, icatları...Bu kitabı yeni keşfetmiştim açıkçası. İnternetten sipariş vereceğim zaman almayı düşünüyordum fakat 9.90 indirimde olduğunu görünce çok mutlu oldum ve hemen aldım. Kitap 341 sayfa ve normalde fiyatı 23 lira. hazır 9.90'ken bir şans verin. Nikola Tesla gerçekten okunmaya ve saygıya değer, tarihten silinmemesi gereken bir bilim insanı.



Benim bugünkü alışverişim böyleydi. Umarım okurken keyif almışsınızdır ve biraz fikir sahibi olmuşsunuzdur. Siz indirimden nasıl yararlandınız? Neler gözünüze çarptı? Bir sonraki yazıda görüşürüz. Hoşçakalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe

Copyright © Kitap Köşem

Tasarım: Anders Noren | Blogger Temaları: NewBloggerThemes.com | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar