2 Temmuz 2016 Cumartesi

Haziran Favorilerim


Herkese merhaba!! Bugün değişik bir yazıyla karşınızdayım. Bu yazıda Haziran ayında okuyup en beğendiğim kitabı, izleyip en beğendiğim film ve diziyi ve bu ay en çok dinlediğim müziklerden bahsedeceğim.



Tabi ki önce kitaptan başlayacağım. Aslında seçerken zorlandım çünkü bu ay okuduğum klasikleri çok beğendim. Sadece Franz Kafka Dönüşüm'ü beğenmedim hatta yarısında bıraktım. 





Benim bu ay favorim Veronika Ölmek İstiyor oldu. Bize gerçekten nasıl yaşamamız gerektiğiyle ilgili bilgi içeriyor içinde. Bir kadının her gününü son günü olarak yaşamasıyla son gününden kurtulması anlatılıyor diyebiliriz. Yorumumu okumak isterseniz buradan bakabilirsiniz :)


Bu ay 4 film izledim bunlar Jaws, Ffity Shades of Black, Now You See Me 2 ve Independence Day: Resurgence oldu.


Benim favorim Now You See Me 2 oldu. Gerçekten afişte de dediği gibi daha hiçbir şey görmemişiz. Yaptıkları numaralar, bu numaraları insanlara açıklamaları...ve sonu çok güzeldi. Hala izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim.


Dizilerde ise her ay Family Guy izliyorum benim için değişmeyen bir şey bu. Fakat bu ayın sonunda 11.22.63 diye bir diziye başladım ve favorim oldu.


11.22.63 dizisi Stephen King'in aynı isimli romanından uyarlanmıştır. Aslında kitabını okumadan başlamayı düşünmüyordum ama okusaydım da ne olucağını bilicektim ve olmayan şeyler için üzülücektim. Bu yüzden kitabı daha sonra okumaya karar verdim. Sonuçta kitabın hepsini yansıtmaları mümkün değil. Konusu ise en basit şekilde bir adamın geçmişe giderek John F. Kennedy'nin suikastını önlemeye çalışması fakat bu yolda karşılaşmadığı engel kalmayacak. JFK suikastına merakınız varsa kesinlikle izleyin.


Bu ay en çok dinlediğim 3 şarkı ise;

> Gorilla - Bruno Mars
> Here For You - Kygo
> One For The Road - Arctic Monkeys






Umarım yazı hoşunuza gitmiştir. Okuma listemi tamamladığımda da Temmuz Okuma Listem'i paylaşacağım öneriniz olursa instagrama veya buraya yorum olarak bırakın lütfen. Bir sonraki yazıda görüşürüz o zamana kadar kitapla kalın! :)







0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe

Copyright © Kitap Köşem

Tasarım: Anders Noren | Blogger Temaları: NewBloggerThemes.com | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar