9 Haziran 2016 Perşembe

D&R Alışverişim #1


Herkese merhaba!! Bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım. İnternetten daha çok bakım ve kozmetik üzerine alışveriş yapıyorum genelde. Çok nadir kitap aldığım oluyor. Ama ininal kart aldığımdan beri daha çok alışveriş yapar oldum. kart PayPal'la aynı mantıkta. Yüklediğiniz kadar harcıyorsunuz. Tek farkı bakiyeniz olduğu sürece her ay sizden 1 lira servis ve kullanım ücreti alıyor. Eğer PayPal ülkemizden çekildi diye üzülüyorsanız üzülmeyin. İninal'e de bir şans verin. Umarım bu konuda yardımcı olabilmişimdir.



Gelelim D&R alışverişime. Siparişim 5 gün sonra bana ulaştı. Kitaplarım tamdı. Daha çok uygun fiyatlı kitaplara ve klasiklere baktım bu alışverişimde. Şu sıra klasikleri okumaya başladım araya tabi ki distopya veya romantik birkaç kitap ekliyorum ki üst üste geldiğinde dilin ağırlığından sıkılmayayım. D&R'dan 6 kitap aldım. Kitaplar 55,86 lira tuttu. Kargo da aradan çıksın diye düşünüp birkaç dvd ve oyun ekledim.



Franz Kafka'nın Milena'ya Mektuplar kitabını hepiniz duymuşsunuzdur. Normalde herkesin okuduğu, her 10 kişiden 9unun instagramında görebileceğimiz kitaplara bakmayı pek tercih etmiyorum. Ama bu alışverişimde nedense hep öyle kitapları tercih etmişim. Milena'ya Mektuplar 400 sayfa. Benim aldığım Panama Yayıncılık'ın çıkarmış olduğu. Kapağı daha çok hoşuma gitti içinde de kapağın aynısı tatlı bir ayraç var. Fiyatı normalde 15 lira ama internetten 9 liraya alabilirsiniz.



Kafka'dan başlamışken devam ediyim dedim. Dönüşüm de hepimizin bildiği bir roman. Kitap Gregor Samsa'nın bir sabah uyandığında bir böceğe dönüşmesini anlatıyor. Kitap 88 sayfa. Bir oturuşta biticek gibi gözüküyor. Bu kitapta da yine Panama Yayıncılık'ı tercih ettim. Açıkçası kapaklarına ısındım. Başka yayınevleri rahatsız edici böcek fotoğraflı kapaklar yapmış hiç benlik değil...Fiyatı normalde 7 lira ama internetten 4,20 liraya alabilirsiniz.




Başta bahsettiğim gibi herkesin elinde gördüğüm kitaplardan hoşlanmıyorum. Kendim internette tek tek konularını okuyarak öyle seçim yapmak daha çok hoşuma gidiyor. Özellikle her sayfasında bir iki cümle bulunduran ve amacı bize bir şey katmak değil de laf sokmak gibi olan kitaplardan haz etmiyorum pek. Ama Sabahattin Ali bir klasik yazarı olduğu için hiç düşünmeden bu iki kitabı aldım. Kürk Mantolu Madonna normalde 11 lira ama internetten 7,48 liraya alabilirsiniz. İçimizdeki şeytan ise normalde 16 internette 10,88 lira.



Yeraltından Notlar için gerçek bir başyapıt deniyor. Yazarı da Dostoyevski olunca bundan şüphe duymak yanlış olurdu. Ben Can Yayınları'nı tercih ettim alırken kapağının renk uyumu hoşuma gitti. Konusuna gelirsek okura "yeraltı" diye adlandırılan bir ruh haliyle seslenmiş kahramanımız ve bize yaşadığı aşağılanma olayını anlatmakta. Kitap 151 sayfa. Normal fiyatı 14 lira ama internetten 9,10 liraya alabilirsiniz.




Pulitzer ödüllü Bülbülü Öldürmek 1960 yılından beri klasikler arasında. O zamanlardan beri hala romanlara konu olan bir konuya sahip bir zencinin haksız yere suçlanması...Özellikle merak ettiğim kitaplardan biri haksızlık konusunun benim için yeri farklıdır ve çok önem veririm. Sabırsızlıkla okumayı bekliyorum. Kitap 357 sayfa normalde 20 lira ama internetten 15,20 liraya alabilirsiniz.



Umarım eğer bilmiyorduysanız bu kitaplar hakkında bir fikriniz olmuştur, yardım edebilmişimdir. Okudukça yorumlarını paylaşıcam. Hepinize iyi akşamlar, iyi ramazanlar. Kendinize çok iyi bakın!!

1 yorum:

  1. MERHABA YAZINIZI OKUDUM HAYIRLISI OLSUN YAZILARINIZ COK GUZEL <3

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe

Copyright © Kitap Köşem

Tasarım: Anders Noren | Blogger Temaları: NewBloggerThemes.com | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar